Що потрібно знати про Бетані Вільямс – переможницю премії Британської ради моди
Фаворитка королеви та прихильниця яскравих кольорів
Британська рада моди та журнал Vogue назвали ім’я переможця щорічного конкурсу BFC/Vogue Designer Fashion Fund – ним стала британка Бетані Вільямс. Крім нагороди, дівчина також отримала грошовий приз у розмірі близько $300 000. Місцеві ЗМІ перемогу Бетані назвати несподіваною не наважуються – дизайнерка вже давно була фавориткою модних критиків і королівської сім’ї. Єлизавета II вручила їй нагороду Award for British Design за внесок у захист екології, а дружину принца Чарльза Каміллу можна було побачити на шоу Bethany Williams під час Тижня моди в Лондоні в 2019-му.
Втім, світ fashion для Бетані – це не тільки краса та шик. За допомогою свого бренда Bethany Williams вона намагається привернути увагу громадськості до важливих питань. Наприклад, під час одного зі своїх шоу дизайнер представила речі, створені з переробленого сміття і деніму. «Як дизайнери, ми вміємо вирішувати проблеми. Ми хочемо надати альтернативну систему для виробництва модного одягу, адже вважаємо, що мода здатна вплинути на світ і привести до позитивних змін. Роблячи правильний вибір, ми зможемо змінити світ», – пояснювала в одному з інтерв’ю Вільямс.
А для створення колекції Adelaide House Бетані запросила дівчат, що знаходяться на лікуванні в італійській наркотичної клініці, та ув’язнених до жіночої британської в’язниці HM Prison Downview – таким чином дизайнер намагається підтримувати представників з малозабезпечених прошарків населення.
Незважаючи на те, що Bethany Williams – бренд чоловічого одягу, Бетані все частіше створює речі поза гендерних рамок: «Ми шиємо одяг за чоловічими лекалами, але при цьому лукбук знімали на жінках. Наші речі в журналах часто знімають на жінках, а я сама ношу багато чоловічого одягу, тому зараз нас можна назвати гендерно нейтральними. Ми швидше мікс, знаходимося десь між».
При цьому всі колекції бренда дуже яскраві та барвисті: сама Бетані обожнює незвичайні поєднання, а традиційний дрес-код замінює зухвалими рішеннями. «Я люблю працювати з кольором і принтами, до того ж ми завжди піднімаємо серйозні теми в колекціях, і яскраві фарби допомагають це трохи збалансувати», – зізнається дизайнер. Це відбивається і на її повсякденному стилі – на особистих знімках, якими Вільямс зрідка ділиться в Instagram, чітко простежуються сміливі fashion-рішення і ДНК бренда.