Юлія Пелипас запустила власний бренд одягу
З дуже актуальною концепцією.
Fashion-директор українського Vogue і зірка стріт-стайл Юлія Пеліпас запустила власний бренд під назвою Bettter. В основі – ідеї апсайклінгу і переробки одягу. «Коли справа доходить до створення одягу, ми можемо робити краще, ми можемо створювати красиві речі етичним і продуманим способом. Це виклик і магія», – коментує Юлія на сторінках португальського Vogue.
«Спочатку це була друкарська помилка, – пояснює Пелипас походження назви марки, – але якщо наш план полягає в тому, щоб все поліпшити, то виникла думка: чому б не поліпшити слово «краще»?
Колекції бренду невеликі, і це завжди унікальні речі. Кожен виріб – це перетворена стара або вінтажна річ, знайдена в комісійних магазинах і секонд-хендах. Речі продаються готовими образами, наприклад, костюм з однією або двома сорочками – готові будівельні блоки для універсального гардеробу. Перша колекція 00 drop вийде вже в червні. Над рекламною кампанією, яку знімали на озері Пушкар в Індії, працював медіахудожник Портіс Весп.
Прихильниця чоловічих силуетів, на яких заснований її гардероб, Юлія привнесла цей стиль в свій бренд. У колекції Bettter можна побачити моделі, натхненні Ернестом Хемінгуеєм, «Фрідою Кало української арт-сцени» Параскою Плиткою-Хоріцвіт і російським художником-авангардистом Казимиром Малевичем.
Команда бренда намагається дізнаватися якнайбільше про минуле життя кожного переробленого образу: «Я мрію про те, щоб ми могли поділитися історією, що стоїть за кожною річчю, зокрема, ім’ям колишнього власника. Таким чином, я думаю, ми навчимося створювати більш стійкий гардероб, в якому кожна річ має сенс. Я хотіла б дістатися до точки, де люди будуть готові пожертвувати свій одяг для нас, щоб змінити його дизайн».
Ідею створення бренда Юлія виношувала три роки, але саме зараз, в світлі останніх змін в індустрії моди, світ дійсно дозрів для такої концепції.