Upcycling-ідеї: SAYYA представили літній дроп із знаковими дизайнами минулих сезонів
Хіти бренда в новому прочитанні
Літній сезон SAYYA відзначають дропом із знаковими дизайнами й принтами минулих сезонів. Нова колекція транслює ідею upcycling і повністю створена з тканин, які використовувалися в минулих сезонах. Наприклад, оверсайз-сорочка пошита з матеріалів SS’18 – вона запам’яталася принтами фраз з пісень Мадонни і Девіда Боуї, а нові шльопанці з’єднали в собі дві колекції: «Пташка» і знаковий для бренда різнокольоровий леопардовий принт. Крім моделей, в зйомках лукбука дистанційно взяли участь фешн-інфлюенсери, друзі SAYYA.
«Цей дроп став точкою перетину минулого і майбутнього: хіти попередніх колекцій і створений на відстані лукбук. Ми розіслали речі інфлюенсерам і попросили зробити фото, а потім з’єднали їх в лукбук, – розповідає дизайнерка Люба Макаренко. – Вважаю, що ми повинні бути своєчасними і усвідомленими, тому вирішили використовувати стоки тканин замість закупівлі нових і дати їм друге життя».
У дропі представлені універсальні речі-трнсформери: двосторонні шовкові сукні та сорочки в техніці печворк. Колекція лімітована, а деякі речі унікальні і не повторюються. Для цієї капсули були використані тільки натуральні тканини: шовк, бавовна, денім та шкіра. Кожна річ представлена лише в кількох примірниках, лімітуваний дроп буде ексклюзивно доступний в шоурумі бренда і онлайн.