Український бренд THEO представив свою колекцію в рамках New York Fashion Week
Простота, чуттєвість і навмисна недосконалість
У Нью-Йорку триває Тиждень моди. Вчора своє бачення весняного сезону 2022 представив український бренд THEO.
Колекція стала продовженням характерних для бренду кодів – простота, чуттєвість і навмисна недосконалість.
У лінійку ввійшли різноманітні сукні, сарафани, спортивні костюми, тренчкоти.
Одяг декорований широкими лампасами, великими комірами і накладними кишенями.
Одяг декорований широкими лампасами, великими комірами і накладними кишенями. Для створення витончено-подовжених і об’ємних силуетів дизайнер використав японську нейлонову тафту, високоякісний «висушений на сонці» денім, stonewashed денім, японський дихаючий сірсакер, напівпрозорий креп, легкий крепдешин з люрексовою ниткою, жакардовий креш-шифон, сатин, еко- нірку і тонку бавовняну пряжу.
Крім нейтрально бежевого і молочного кольору, в палітрі колекції присутні яскраві відтінки на зразок зеленого, жовтого, синього і димчасто-бірюзового.