Betty Buzz: Блейк Лайвлі випустила лінійку безалкогольних напоїв
До неї увійшли 5 різних смаків
Зірка серіалу «Пліткарка» Блейк Лайвлі випустила лінійку безалкогольних напоїв. Цією новиною 34-річна знаменитість поділилася на своїй сторінці в Instagram.
Бренд отримав назву Betty Buzz. На даний момент актриса встигла зареєструвати товарну марку, а також створити для неї окремий профіль в Instagram, на який вже підписалися понад 35 тис. фоловерів.
У продажі буде 5 варіантів – Tonik Water, Sparkling Lemon Lime, Meyer Lemon Club Soda, Sparkling Grapefruit, Ginger Beer.
Головною перевагою даного напою є його низька калорійність (всього 50 кілокалорій), а його склад припаде до душі тим, хто цінує натуральність і корисні компоненти. Напій не містить глютен і штучні підсолоджувачі. Відзначається, що він підійде для веганів.
Вартість набору з 12 пляшок становитиме $ 29.99.
Додамо, Блейк Лайвлі не п’є алкоголь, так як вважає його одним з найбільш поширених наркотиків, тому зовсім не дивно, що вона зайнялася випуском саме безалкогольних напоїв.
«Якщо ви бачите мене на фото з келихом, там точно або сік, або вода», – сказала в одному з інтерв’ю актриса.