Робототехніка стала центральним елементом рекламної кампанії Balenciaga
Весна-літо 2022
Бренд Balenciaga представив рекламну кампанію колекції сезону весна-літо 2022, яка була показана у форматі прем’єри фільму на Paris Fashion Week на початку жовтня. На кадрах, знятих Андреа Артемізіо, образи моделей доповнюють екзоскелети, що символізує зв’язок моди та сучасних технологій. Робототехнічні пристрої були розроблені спеціалізованими компаніями Ikeuchi та Skeletonics. Вони ж стали центральними елементами кампейну і будуть представлені у флагманських магазинах Balenciaga в Токіо та Парижі.
Крім того, креативний директор бренду Демна Гвасалія запросив художника Ікеучі Хірото для створення відео, присвяченого весняній колекції. У ролику моделі під звуки фортепіанної п’єси «До Елізи» Бетховена перемішуються з кімнати до кімнати, у кожній з яких відкривається окремий краєвид із вікна.
Посмотреть эту публикацию в Instagram