Соціальні мережі та криптовалютні мільйонери надихнули колекцію Vetements
Осінь-зима 2022/23
Бренд Vetements представив колекцію сезону осінь-зима 2022/23. За її створення креативний директор Гурам Гвасалія надихався соціальними мережами та сучасними криптовалютними мільйонерами. «Кутюр’є початку XX століття орієнтувалися на промислових магнатів, які заробляли гроші на нафті, нерухомості та шоколаді. Ця колекція переосмислює високу моду та майстерність нової доби», — розповідає дизайнер.
У колекцію за традицією увійшли знакові для Дому об’ємні жакети з акцентом на талії та плечах, широкі штани, максимально великі пуховики та безрозмірні пальта. Відмінною деталлю осінньої лінійки стали принти, що зображують доларові банкноти та біткоїни. Ними прикрашені облягаючі топи та комбінезони, а також тренчі, дуті куртки та балаклави.