NYFW: Бренд THEO показав колекцію сезону Fall’22
Гра з силуетами та яскрава палітра фарб
У Нью-Йорку триває Тиждень моди. Напередодні своє бачення осіннього сезону 2022 представив український бренд THEO.
Перейшовши на презентацію гендернофлюїдних co-ed колекцій кілька сезонів тому, команда THEO побудувала фундамент для нової ідентичності бренду – протистояння форми та функції відходить на другий план, у фокусі уваги зараз – напруженість між анонімними архетипними виробами, з яскраво вираженою ідентичністю.
Кожна річ у колекції Fall’22 має своє обличчя і характер. Сукні демонструють тіло таким, яке воно є, маскулінні костюми отримують апгрейд текстурами та кольорами, верхній одяг виконує роль притулку.
Для їх створення дизайн-команда бренду використовувала різні тканини: терморегулююча стрейчева саржа, текстурована еко-шкіра, плащова тканина з бархатистим напиленням, котони різної щільності, французький жаккард, екстрафайн меринос.
Образи рясніють буянням фарб, контрастною обробкою та фурнітурою.
Бренд не забув і про пастельні тони.
Візуальний референс виробів посилено комірами, накладними кишенями та великими капюшонами.
Вся колекція зроблена в Україні з дотриманням міжнародних етичних норм.