Джіджі Хадід запустила власний бренд трикотажу Guest in residence
Дивимося перші світлини з виробництва
27-річна супермодель Джіджі Хадід вирішила спробувати свої сили у дизайні, запустивши власний бренд трикотажу. Новину вона повідомила у своєму Instagram, показавши серію світлин з виробництва. «Працюю над чимось», – написала новоспечена дизайнерка, вказавши назву свого дітища – Guest in residence.
На опрулюднених знімках можна побачити Джіджі з кольоровими зразками, фрагменти майбутнього одягу, а також мохерові рушники та стаканчик з логотипом бренду. Мабуть, модель справді має намір змінити професію та піти з модельного бізнесу, про що казала ще рік тому. Крім запуску свого бренду, Джіджі також пробує себе на телебаченні: у лютому цього року стало відомо, що вона стане ведучою другого сезону шоу «Next in Fashion» на Netflix.