У стилі 90-х: The COAT випустили новий молодіжний дроп
Головна особливість – піксельний принт
Українські дизайнери продовжують працювати на благо країни, тим самим наближаючи нашу перемогу. Так, одразу після успішної презентації весняно-літньої колекції у межах Copenhagen Fashion Week, бренд the Coat випустив лімітований дроп із двадцяти речей, натхненний прогресивною молоддю України
Стилістика капсули відсилає до дев’янистих років, зберігаючи при цьому характерні силуети та відомі елементи бренду: широкі штани, укорочені спідниці, облягаючі майки, сорочки оверсайз і спокусливі топи.
Головною особливістю колекції став піксельний принт, за яким ховається зображення карти України – варто лише уважно придивитися, каже засновниця бренду Катя Сільченко.
Уся лінійка витримана у нейтральних відтінках: білому, чорному, коричневому, бежевому та сірому.
Колекція уже доступна на сайті бренду.