4 українські бренди представили колекції на Transilvania Fashion Festival – 2022
В межах Ініціативи Support Ukrainian Fashion
Напередодні в Румунії відбувся Transilvania Fashion Festival – 2022. За три дні 45 брендів з усього світу представили свої колекції, серед яких і молоді українські дизайнери: APSARA, DIMA MAKEEV, PANOVE та SHEEZEN.
«Програма Transilvania Fashion Festival 2022 мала на меті ряд цілей: представити колекції молодих і визнаних дизайнерів з Румунії та країн-членів European Fashion Council, залучити в спільні проєкти мистецькі університети Східної Європи та відомих виробників одягу й продемонструвати байєрам виняткові можливості дизайнерів, які представили свої колекції на Transilvania Fashion Festival», – зазначила Анка Елена Балан, продюсер TFF.
APSARA «Get out of your shelf»
Зона комфорту таїть у собі величезну небезпеку і тривале перебування у ній веде до деградації вашої особистості, тому так важливо виходити з рамок і обмежень, які ми самі собі встановлюємо. Саме цей меседж бренд APSARA заклав у свою нову колекцію Get out of your shelf. Джерелом натхнення для її створення послужили морські мушлі, через прототип яких дизайнерка передає заклик залишити зону комфорту і бути відкритим до світу і не боятися проявляти себе. Мінімалізм, пастельні відтінки, пластичні об’ємні форми та фактура грубої пряжі – ключові елементи бренду APSARA.
DIMA MAKEEV «Любомир»
Патріотична колекція у синьо-жовтих тонах названа на честь другого дизайнера бренду, який з перших днів війни в Україні вступив до лав ЗСУ. Центральною фігурою лінійки виступили reused бандажі, через які дизайнер транслює чуттєву сексуальність.
PANOVE «Чуттєвість»
Акцент колекції – асиметричні туніки та сукні, чуттєві та об’ємні форми топів, які завдяки особливостям конструкції можна вдягати кількома способами. Така концепція забезпечує безліч образів, мінімізуючи шопінг.
SHEEZEN «Алофота»
В основу колекції «Алофота» увійшли аксесуари, виготовлені з переробленого пластику, тканинам також було надано друге життя. Ідея створення лінійки у техніці upcycling виникла у дизайнерки після місяця спостереження за способом життя берлінців, які мають розвинену культуру переробки відходів.
Основними кольорами колекції виступили жовтий та синій – кольори державного прапора України.
Фото: Carina Plescan