Демна Гвасалія взяв на себе відповідальність за скандальні кампанії Balenciaga
І просив вибачення
В надії поставити крапку в гучному скандалі навколо Balenciaga, креативний директор бренду Демна Гвасалія знову висловився з приводу неоднозначної рекламної кампанії з дітьми. У своєму Instagram-акаунті він опублікував лист, в якому заявив, що бере на себе відповідальність за все, що трапилося.
«Я хочу особисто вибачитись за неправильний художній вибір концепції кампанії подарунків з дітьми та беру на себе відповідальність. Було недоречно, щоб діти рекламували предмети, які не мали до них жодного відношення», — написав дизайнер, додавши, що, хоч би як він любив провокувати, прямого наміру робити це за допомогою такої теми, як жорстоке поводження з дітьми, у нього ніколи не було.
Balenciaga також відкликає судовий позов від продакшен-компанії North Six, котра відповідала за сет-дизайн скандальних знімків реклами сезону весна-літо 2023. Спочатку бренд звинуватив саме її працівників і зажадав компенсації у розмірі $25 млн.
Нагадаємо, наприкінці листопада Дім Balenciaga звинуватили у пропаганді дитячої порнографії та сексуалізації дітей. Уся справа у святковому кампейні аксесуарів, на зображеннях якого діти позують з плюшевими ведмедиками в бондажі та інших елементах БДСМ. Критиці зазнав і кампейн сезону весна-літо 2023. На кадрі з Ізабель Юппер користувачі виявили книгу бельгійського художника Міхаеля Борреманса. Він часто пише картини з оголеними дітьми. Докладніше про скандал читайте тут.
Фото обкладинки: @demnadaily