Вес Андерсон, Ґільєрмо дель Торо та інші режисери назвали улюблені фільми 2022 року
Їх точно варто подивитися
Редактори видання про кіно Variety звернулися до двадцяти іменитих режисерів, розпитавши їх про улюблені фільми 2022 року. Ті назвали улюблені стрічки та написали до них мініесе:
1. Вес Андерсон — «Білий шум» Ноя Баумбаха: «Це, мабуть, найлітературніший (і орієнтований на мову) гігантський напівнауково-фантастичний блокбастер з будь-коли створених. Лекція професорів коледжу. Суперечка академіків. Продавці продуктових магазинів танцюють у проходах. Величезна токсична хмара є екзистенційною загрозою — але насамперед це метафора. Цей фільм сліпучий, загадковий, поетичний і дуже цікавий».
2. Ґільєрмо дель Торо — «Елвіс» База Лурманна: «Це було схоже на концерт. Це був емпіричний досвід, приправлений деталями, ідеально дотриманими манерами та прихованими підказками. Остін Батлер [який зіграв Елвіса Преслі] і Баз [Лурманн] демонструють світ, що перетворює талант Елвіса, його радість, його душу, його смуток. Актор і режисер працюють у тандемі, щоб знову прийняти та вдихнути нову енергію через силу та небезпеку, якими володів Елвіс».
3. Клер Дені — «Aftersun» Шарлотти Веллс: «З перших кадрів нас заворожує обмін поглядами між батьком та дочкою. Режисерський стиль викликає хиткі, боязкі відчуття любові, які вони відчувають одне до одного. Ці відчуття посилені тим, що їхній час минає: час їхньої відпустки, час, який вони ділять на сонці, біля моря, без матері».
4. Едгар Райт — «Трикутник смутку» Рубен Естлунд: «Показ цього фільму мені найбільше запам’ятався. Це необхідне нагадування про те, що перегляд фільму на великому екрані — неперевершений досвід».
5. Кімберлі Пірс — «На Західному фронті без змін» Едварда Берґера.
6. Джадд Апатоу — «Фабельмани» Стівена Спілберга.
7. Томас Вінтерберг — «Добрий медбрат» Тобіаса Ліндхольма.
8. Олександр Пейн — «Час Армагеддону» Джеймса Грея.
9. Одрі Діван — «Сент-Омер» Еліс Діоп.
10. Андрес Муск’єтті — «Ні» Джордана Піла.
Повний список дивіться тут.
Фото обкладинки: кадр із фільму «Білий шум», 2022