Жизель Бюндхен, Белла Хадід та інші моделі в компейні Louis Vuitton х Yayoi Kusama
Союз моди та мистецтва
З моменту створення Louis Vuitton в 1854 бренд встановив міцні зв’язки зі світом мистецтва, співпрацюючи з різними художниками, які привнесли своє унікальне бачення в стиль Будинку моди. Ці тісні стосунки часто призводили до радикальної переробки найзнаковіших витворів марки.
Цього разу люксовий бренд вирішив об’єднатися з однією з найвідоміших і найвизнаніших художниць у світі Яеї Кусамою. Результат їхньої спільної роботи включає одяг, аксесуари, сумки та аромати з впізнаваними мотивами творчості 93-річної японки. Так, фірмові різнокольорові точки авторства Кусами можна побачити на білих сумках Capucines та чорних сумках Dauphine, а також на предметах одягу: піжамних костюмах із шовкової саржі, джинсах із хитромудрим принтом та кашеміровим трикотажем.
Тим часом інсталяції Кусами, такі як «Сад нарцисів» та «Нескінченні дзеркальні кімнати», переосмислені як металеві аксесуари Louis Vuitton. Шанувальники світловідбивних робіт Кусами можуть з нетерпінням чекати на сумки Cannes, Soft Trunks і Twist, прикрашені пришитими вручну срібними кулями різного розміру.
Галюцинаторні цвітіння у картинах та скульптурних формах Кусами знаходять своє відображення і в шкіряних виробах Louis Vuitton. У білих тонах хитромудрий квітковий мотив заповнює сумки Monogram, Sac Plat і Keepall.
Спільна робота з Кусамою також знаменує собою еволюцію символічних витворів Louis Vuitton. Щоб відтворити точки Кусами у реалістичній манері, Louis Vuitton удосконалили свою майстерність. Кожне втілення горошку створюється за допомогою складної техніки шовкографії та тиснення на шкірі чи легендарному полотні із покриттям.
«Кожен – точка у Всесвіті, ми і наше життя лише крихітна точка у світі, і я сподіваюся, що кожен може це відчути», – говорила колись Яеї Кусама.
Подейкують, що колаборація Louis Vuitton із Кусамою стане найдорожчою в історії бренду.
Автором рекламної кампанії виступив один із найуспішніших fashion-фотографів Стівен Мейзел. Участь у зйомці взяли як супермоделі 90-х, так і моделі нового покоління, у тому числі Жизель Бюндхен, Фей Фей Сан, Анока Яй, Крісті Тарлінгтон, Наталія Водянова, Лія Кебеде, Карлі Клос, Белла Хадід та багато інших.
Це не вперше, коли Кусама та Louis Vuitton співпрацюють для створення колекції. Їхня перша капсульна лінійка вийшла в 2012 році під творчим керівництвом Марка Джейкобса і складалася з асортименту класичних силуетів сумок Louis Vuitton, таких як Keepall, Neverfull, Papillion та Speedy, які були покриті фірмовими точками Кусами. Цей спільний асортимент був одним із найуспішніших союзів мистецтва та моди всіх часів. Вироби з оригінальної колаборації Louis Vuitton x Yayoi Kusama користуються попитом у ентузіастів і колекціонерів моди і досі – предмети продаються на платформах перепродажу за ціною понад 4000 доларів.
З огляду на цей послужний список можна з упевненістю сказати, що представлена нова лінійка буде розпродана за лічені хвилини, якщо не секунди.
Фото: @louisvuitton, @lofficielph, @voguesingapore