Деніел Лі представив перший кампейн для Burberry та оновив логотип
Нова ера для британського Дому
Новий креативний директор Burberry Деніел Лі вирішив кардинально змінити естетику бренду. Минулого тижня він видалив всі пости в Instagram марки. Щоправда, зробив він це не для того, щоб повністю позбавитися соціальної мережі, а щоб представити свою першу рекламну кампанію та оновлений логотип Burberry.
Автором кампейну виступив фотограф Тайрон Лебон, який постійно співпрацює з дизайнером. А його героями стали британські таланти, серед яких — реп-виконавці Shygirl, Skepta та John Glacier, а також модель Ліберті Росс. Вони зняті в студії та навпроти визначних пам’яток Лондона. Сама реклама не покликана показати твори Деніела Лі для Burberry, а радше демонструє природну красу нових героїв Дому.
Оновлений логотип бренду є традиційним написом Burberry та класичною емблемою лицаря-вершника, що несе прапор Prorsum («Вперед»). Він виконаний у білому та темно-синьому кольорах.
Нагадаємо, Деніел Лі став креативним директором Burberry у вересні 2022 року, змінивши на цій посаді Ріккардо Тіші. До цього призначення Лі понад три роки займав позицію художнього керівника Bottega Veneta.