Kseniaschnaider, Paskal і Frolov представлять колекції на London Fashion Week
У межах другого міжнародного сезону UFW
У новому сезоні British Fashion Council і London Fashion Week підтримали Ініціативу Support Ukrainian Fashion, створену Ukrainian Fashion Week для підтримки українських дизайнерів у цей непростий для України час.
Завдяки цьому 21 лютого бренди Kseniaschnaider, Paskal та Frolov представлять свої колекції на лондонському Тижні моди у форматі спільного показу.
«Сьогодні, як ніколи, ми потребуємо креативності, задля підтримки духу в часи війни. Для мене цей показ – це наш прояв волі до життя. Це реалізація нашої сили творити попри все. Попри роботу в найнестабільніших і тяжких умовах, під звуки сирен повітряної тривоги… Разом з командою ми продовжуємо розробляти колекції. Ми знаємо для чого ми працюємо – заради нашого спільного квітучого майбутнього», – прокоментувала засновниця та креативна директорка Paskal Юлія Паскаль.
«Для нас дуже важливий цей показ. Це – сигнал того, що ми як бренд все ще функціонуємо, створюємо нові колекції та не падаємо духом. Лондон – одне з найкращих місць для такого прояву, адже сюди прикута увага усієї світової fashion спільноти. Нам важливо надіслати світу сигнал, що Україна – чудова країна, здатна на креатив за будь-яких умов», – зі свого боку зазначила Ксенія Шнайдер, засновниця та креативна директорка Kseniaschnaider.
London Fashion Week є однією з найпотужніших fashion платформ у світі, яка щосезону приймає близько 5000 представників медіа та байєрів, тому для наших локальних брендів це величезний шанс заявити про себе на весь світ. Хоча, варто визнати, про українських дизайнерів уже давно чути далеко за межами України.
«Цьогорічні дефіле та презентації Frolov, мають велике значення для нашої команди. Саме десять років тому, у 2013 році відбувся перший показ Frolov в межах UFW. Рік тому час зупинився. І для бренду – це був і продовжує бути період саморефлексії та боротьби. Тому, дебютуючи в межах офіційного розкладу London Fashion Week, в колекції, крім нових моделей Frolov, ми переосмислюємо архіви та відтворюємо деякі знакові для бренду речі», – зазначає засновник та креативний директор Frolov Іван Фролов.