Заснований українками стартап DressX став провідним гравцем у галузі цифрової моди
Бренд залучив $15 мільйонів інвестицій
Найбільший ритейлер із продажу віртуального одягу DressX, заснований українками Дар’єю Шаповаловою та Наталією Моденовою, став провідним гравцем у галузі цифрової моди. Маркетплейс залучив 15 мільйонів доларів від компанії Greenfield Capital, яка насамперед орієнтована на криптовалютні стартапи.
«Цифрова мода – це те, чим ми дуже захоплені як компанія. Ми дуже раді бачити, як цей простір розвиватиметься протягом наступних 5-10 років, і ми віримо, що DressX буде першопрохідником у формуванні та стимулюванні змін», – сказав у прес-релізі Яша Самаді, партнер-засновник Greenfield.
Інвестиції підуть на підвищення продуктивності програми, активності на ринку NFT, забезпечення робіт готових товарів і подальшого зростання.
«Ми цінуємо довіру наших інвесторів. Ми продовжимо втілювати наше бачення вашого мета–гардеробу, оскільки мода в digital – це категорія, яка залишиться назавжди. Завантажте @dressx і разом створимо більш інноваційну, стійку та масштабовану версію майбутньої моди!» – закликала співзасновнця та виконавча директорка DressX Дар’я Шаповалова.
Додамо, DressX було запущено у липні 2020 року. Проєкт пропонує сучасному ринку альтернативний спосіб купівлі та використання одягу. Це fashion-платформа для продажу віртуальних речей та одягу у форматі NFT, які можна використовувати у метавсесвіті й для створення цифрового контенту загалом. В асортименті – оцифровані речі як від провідних світових брендів, так і локальних дизайнерів.