Деніел Лі показав другу рекламну кампанію для Burberry
Дизайнер продовжує шукати нових героїв бренду
Після дебюту на минулому Тижні моди в Лондоні креативний директор Burberry Деніел Лі представив свою другу рекламну кампанію. Вона стала логічним продовженням його першої зйомки.
На кадрах ви не побачите відмінних рис дизайну Лі. На них представлені класичні образи британського бренду, серед яких — картаті сорочки та тренчі. Головна мета рекламної кампанії — показати красу нових героїв Burberry. Цього разу фотограф Тайрон Лебон зобразив південнокорейського футболіста Сон Хин Міна та британську модель Джорджію Мей Джаггер.
Не менш важливу роль у кампейні відіграють коргі та кущ троянди, які уособлюють британську монархію та Сполучене Королівство загалом.
Всі фото прикрашені оновленим логотипом бренду, який є традиційним написом Burberry та класичною емблемою лицаря-вершника, що несе прапор Prorsum («Вперед»).