Кім Кардаш’ян знов носить Balenciaga після скандальної реклами бренду
Модний вихід у Токіо
Схоже, короткочасна перерва Кім Кардаш’ян щодо вбрання Balenciaga закінчилася. Раніше на тлі їхньої скандальної реклами з дітьми американська зірка реаліті-шоу заявила, що має намір переоцінити свої стосунки з брендом, речі якого вона регулярно носила протягом багатьох років.
«Як мати чотирьох дітей, я була вражена тривожними світлинами. Безпека дітей повинна дотримуватися з максимальною увагою, і будь-які спроби нормалізувати жорстоке поводження будь-якого роду з дітьми не повинні мати місця в нашому суспільстві. Точка», – написала вона тоді в Twitter.
Протягом кількох місяців засновниця Skims обирала образи від таких марок, як Rick Owens та Dolce & Gabbana, проте знову повернулася до одягу Balenciaga під час своєї нещодавньої поїздки у Токіо.
На фотографіях, якими вона поділилася з Японії на цьому тижні, вона хизується в ряді виробів бренду, зокрема у рожевій шубі зі штучного хутра, сріблястих чоботях та футуристичних сонцезахисних окулярах.
До цього Кардаш’ян говорила, що будь-яке рішення відновити співпрацю з Balenciaga у майбутньому буде ґрунтуватися на «їхній готовності взяти на себе відповідальність за те, чого ніколи не мало статися». Як відомо, креативний директор Демна Гвасалія так і вчинив – він публічно попросив вибачення.