Lacoste та Netflix об’єдналися для створення спільної колекції

Fashion + Entertainment
Бренд Lacoste та стрімінговий сервіс Netflix випустили спільну колекцію. До неї увійшли фірмові предмети марки, включаючи сорочки-поло, толстовки, спортивні костюми та аксесуари.
Всі речі прикрашені логотипом Lacoste у вигляді крокодила, який став центральним елементом лінійки. Для колаборації дизайнери представили його в стилі персонажів та сцен найвідоміших шоу Netflix. За основу було взято 8 серіалів: «Дуже дивні справи», «Еліта», «Люпен», «Паперовий будинок», «Відьмак», «Сексуальне виховання», «Тінь та кістка» та «Бріджертони».


Наприклад, у колекції можна знайти зображення крокодила із сюрреалістичною головою, як у Демогоргона з «Дуже дивних справ», або з величезною перукою синього кольору, що відсилає до королеви Шарлотти із «Бріджертонів».


Колаборація Lacoste x Netflix вже доступна на сайті модного бренду.
 
		







 
			