Анна Андрес стала обличчям нової колекції Андре Тана
Зйомки в оточенні чарівних Карпатських гір
Андре Тан представив нову колекцію «Подих», присвячену природі українських Карпат. Вона стала продовженням характерних для бренду кодів – стилю та вишуканої універсальності. До лінійки увійшли сукні, оверсайз-піджаки та брюки, а у палітрі переважають світлі відтінки.
Унікальна флора та фауна українських Карпат надихнула Андре Тана на використання лише натуральних тканин – льону, бавовни та шовку.
«Бути вдячним ЗСУ за можливість прокидатися вранці», – такий меседж вклав у нову колекцію дизайнер.
Андре впевнений, що саме подяка наближає той самий перший день після перемоги.
«Колекція «Подих» – це моє чергове зізнання у коханні Україні. Я продовжую тут працювати та щодня бачу те, що мене розчулює та надихає одночасно: як українці допомагають один одному, тримаються разом, незважаючи ні на що», – коментує дизайнер.
Що цікаво, перші покупці разом із замовленням отримають колекційні браслети, прикрашені зображенням ластівки. Андре Тан називає їх «ластівками перемоги», адже ці птахи є знаковим елементом народного фольклору і споконвічно символізують весну та відродження – те, чого прагне і заради чого працює абсолютно кожен українець сьогодні, у тилу і на фронті.
«Нехай ці амулети оберігають тебе, дають наснаги на кожен день і нагадують про те, як важливо перебувати в моменті, в резонансі з тим, що навколо тебе. Пам’ятай: за нами перемога, поруч з нами – неймовірна природа та нова квітуча культура, всередині нас – глибинний етнокод наших предків. Ластівки – символ вільної України, а Україна – це ти! Зроби подих, мила, живи, мрій та надихай!» – закликає Андре Тан.
Обличчям колекції виступила модель та інфлюенсерка Анна Андрес. Вона народилася у Львові, а Карпати займають особливе місце у її серці, тому вона не роздумуючи погодилася взяти участь у новій зйомці бренду.
«У якій би точці світу я не була – я завжди пам’ятаю звідки я родом і що я – українка. Найщасливіші моменти мого життя пов’язані з сім’єю та дитинством, яке прийшлось на «досмартфонну» епоху, коли ще не було гаджетів та соцмереж. Бігаєш десь у лісі, дихаєш сосновим повітрям – і тобі більше нічого не треба для щастя. У тебе вже все є, бо ти вдома. Саме ці почуття і хотілося передати в зйомці, нагадати про них кожному українцю», – наголосила Андрес.
Продаж колекції у магазинах стартує 10 травня.