Adidas та Thom Browne звернулися до суду через суперечку про використання смуг у колекціях
Конфлікт триває вже понад рік
Конфлікт між брендами Adidas і Thom Browne, що триває з червня 2021 року, досяг своєї кульмінації. У вівторок, 3 січня, обидві сторони постали перед Федеральним окружним судом Південного округу Нью-Йорка. За даними WWD, адвокати брендів висунули свої фінальні аргументи судді Джеду Ракоффу. Вони визначать, чи Thom Browne порушує право на товарний знак Adidas, використовуючи смуги у своїх колекціях.
Представники німецької марки Adidas заявляють, що «попри знання Thom Browne [своїх] прав на використання трьох смуг», нью-йоркський бренд «розширив асортимент продукції далеко за межі формального та ділового одягу». У заяві стверджується, що Thom Browne тепер «продає одяг та взуття у спортивному стилі з двома, трьома чи чотирма паралельними смугами, що схоже на трисмуговий логотип Adidas».
Спортивна марка також стверджує, що Thom Browne навмисно пожинає плоди її гарної репутації. Адже три смуги є «індикатором походження товарів Adidas» і існували «задовго до того, як Thom Browne почав поширювати» спортивний одяг зі схожими мотивами. Марка використовує три смуги в США з 1952 року.
Адвокат Adidas повідомив у суді, що компанія вимагає відшкодування збитків та прибутку, який Thom Browne отримав, продаючи одяг із трьома смугами, на суму майже $8 млн.
На свій захист адвокат американського Дому Thom Browne сказав, що бренд не вводить смугами споживачів в оману й Adidas не страждає від цього. Він пояснив, що Thom Browne створює колекції у повсякденному та діловому стилях вже понад 10 років, а перші спортивні штани випустив ще у 2009 році, черпаючи натхнення в університетському стилі, а не у німецької марки. Крім того, адвокат зазначив, що два бренди існують у двох різних категоріях: «Thom Browne не конкурує з Adidas, адже це Дім предметів розкоші, а Adidas — спортивний бренд».
Очікується, що суддя винесе рішення за два тижні.