Алла Костромічова взяла участь у показі Maison Margiela

На Тижні моди в Парижі
У межах Паризького тижня моди відбувся показ нової весняно-літньої колекції Maison Margiela, у якій Ґленн Мартенс знову звернувся до спадщини Дому та переосмислив естетику деконструкції, надавши їй сучасного звучання.
Шоу відкрили моделі з металевими розширювачами у роті – символічне відсилання до чотирьох фірмових стібків-логотипів, які колись уособлювали анонімність бренду. У колекції переважали комплекти зі штучно зістареної шкіри: вільні штани, піджаки з вивернутою підкладкою та довгі тренчі.
Центральною темою стали фактури й техніка: Мартенс експериментував із денімом, клаптиковими з’єднаннями та прозорими тканинами – напівпрозорі ретро-комбінації, шовкові мінісукні з мереживом, вікторіанські блузи з жабо та шифонові максіспідниці.
Тіла моделей дизайнер обмотував скотчем, «прикріплюючи» мереживні топи та масивні браслети – один із таких топів у фіналі трансформувався в ефектну сукню.
На подіумі також можна було побачити «клейончаті» кімоно з довгими шовковими хустками-доріжками та вінілові плащі, доповнені яскравими шовковими аксесуарами.
Квіткові мотиви проявлялися у вишивці та жакетах із ефектом потрісканої фарби, немов речі продовжують жити власним життям. Образи завершували сабо з пластиковими перемичками, чботи з гумових прутів і чоловічі лофери з відкритим мисом.
Музичним супроводом стала імпровізація дітей, які грали на інструментах без правил – відсилання до легендарного шоу сезону весна–літо 1990 року, коли діти бігали серед моделей. Ця наївна какофонія перетворилася на метафору самого Мартенса: немов юний музикант, він продовжує інтерпретувати партитуру Маржели – нерівно, але з почуттям і вірою в експеримент.
У показі також взяла участь українська модель Алла Костромічова. Вона вийшла на подіум у довгій спідниці, наброшеній куртці та високих чоботах – лаконічний, але виразний образ із акцентом на силует, який точно передає дух колекції.
















Фото: Vogue Runway