Альона Османова на вулицях весняного Парижа в кампейні Norba SS’24
Гармонія комфорту
Свою весняно-літню колекцію представив український essentialwear-бренд Norba. Лінійка стала втіленням нової ідеї дизайнерок, сестер Ольги та Олени Норба, котрі вирішили дещо відійти від традиційної концепції одягу для спорту та відпочинку.
До колекції увійшли стильні речі для повсякденного життя: блакитні та лимонні тренчі, жилети-карго та легкі шорти, тонкі в’язані поло. Оновлене бачення отримали й бестселери Norba – велосипедні шорти та бралети.
Рекламна кампанія була відзнята у Парижі, тож транслює невимушену та романтичну атмосферу міста мрій, а також відчуття рівноваги у швидкому темпі тамтешнього життя. Обличчям кампейну стала модель Альона Османова, яка позувала у речах бренду на паризьких вулицях.
Колекція SS24 стала також найбільш екосвідомим дропом в історії бренду: для створення речей використовували вторинно перероблений поліестер, органічну бавовну, модал та суміші ліоцелюлозної та вовняної тканин.