Бейонсе оголосила про запуск власного бренду віскі
Спільно з LVMH
Співачка Бейонсе оголосила про запуск власного бренду віскі SirDavis Whisky разом із Moet Hennessy. Про це повідомляє Food and Wine.
За даними видання, головний підрозділ SirDavis Whisky буде в Техасі. Цей досвід роботи над міцним алкоголем стане першим у кар’єрі Бейонсе.
Як розповіла співачка, назва бренду — це данина пам’яті її прадіду по батьківській лінії Девісу Гогу, який був самогонником і жив на півдні Америки за часів «сухого закону».
«Мене завжди приваблювала сила та впевненість, які я відчуваю, коли п’ю якісний віскі, і я хотіла, щоб більше людей мали змогу це відчути. Коли я дізналася, що мій прадід був самогонником, я зрозуміла, звідки моя любов до віскі», — цитує її Food and Wine.
SirDavis Whisky надійде у продаж у США, Японії, Франції та Великої Британії цьогоріч у вересні. За пляшку алкоголю від зірки доведеться віддати 89 доларів США.
Міцність спиртного – 44%. Воно належить до категорії житніх віскі. Напій спершу витримуватиметься у бочках з американського дуба, а потім – з-під портвейну Pedro Ximenez.
Бейонсе уперше звернулася до Moet Hennessy із пропозицією створити спільний віскі ще до пандемії коронавірусу. Досвід відносин із корпорацією LVMH, до якої входить і Moet Hennessy, також має чоловік співачки, репер Jay-Z. Він продав французькому конгломерату 50% свого бренду шампанського Armand de Brignac.
Фото: Instagram @beyonce