Берлінський стиліст Френк Пітер Вайлд став обличчям кампейну AISENBERG
Колекція, присвячена першому дню війни
Одеський лейбл джинсового та базового одягу AISENBERG у своїй новій колекції нагадує, що 24.02 – дата, яка назавжди залишиться в пам’яті українців. До лінійки увійшли знакові для марки речі з деніму.
Зйомки кампейну проходили на вулицях динамічного Берліну, саме туди засновниця бренду Тетяна Федосеєва змушена була евакуюватися після повномасштабного вторгнення РФ на територію України.
Обличчям колекції виступив німецький стиліст Френк Пітер Вайлд, який негласно є модним послом України – все завдяки ліфтолукам із українською символікою, які він з початку війни публікує у своєму Instagram.
Френк продемонстрував буденний одяг – будні, які війна забрала у багатьох українців. Цим бренд спробував донести, що деякі міста України не можуть відчути ту позитивну вібрацію, яка була на вулицях ще півроку тому.
Колірна гама лінійки представлена у досить стриманих тонах і дещо асоціюється зі стилем мілітарі: хакі, темно-сірий, глибокий синій та чорний. Але при цьому речі не виглядають нудно чи повсякденно, тому що кожна із них має свою особливість і чіпляючу деталь.
Такими особливими «мітками» на одязі стали надпис «PEOPLE FOR PEACE», червоне сердечко, масивні кармани на об’ємних куртках та штанях карго, а також вишита на рукаві дата – 24.02.2022.
«Кожен має боротися на своєму фронті, але мета у всіх однакова – доносити світу і далі, що Україна сильна та незламна, війна не ладна знищити дух, що живе всередині кожного з нас. І нехай 24.02 – дата, яку б радше кожен з нас забув, але сумісними зусиллями, нашими діями, ми зовсім скоро будемо згадувати нову дату – дату нашої перемоги, яка неодмінно стане вишивкою на джинсовій куртці наступної колекції AISENBERG», – переконана команда бренду.
Частина коштів, виручених із продажу колекції, буде спрямована на допомогу ЗСУ.