Бренд Acne Studios перезапускає свій однойменний журнал
Видання висвітлюватиме політичні, соціальні та культурні теми
Шведський бренд Acne Studios планує перезапустити свій журнал Acne Paper Magazine, який видавався 2 рази на рік у період з 2005-го до 2014-й. Про це пише видання The Business of Fashion. «Іноді потрібно зробити перерву від заняття улюбленими речами, щоб зрозуміти, як сильно ти їх любиш», — заявив генеральний директор бренду Маттіас Магнуссон.
Контент оновленого журналу стане глобальнішим. Крім моди, редакція висвітлюватиме політичні, соціальні та культурні теми. Наприклад, у першому номері Age of Aquarius можна буде знайти профайли бразильської активістки та феміністки Джамілії Рібейро та бангладеської архітекторки та лауреатки премії Ага Хана Марини Табассум.
Номер вийде тиражем у 7000 екземплярів, а його товщина складе приблизно 500 сторінок. Один журнал коштуватиме €40. Дата релізу поки що невідома.
Рішення про перезапуск Acne Paper Magazine було ухвалено не просто так. У червні марка випустила книгу своїх архівів Acne Paper, яка отримала позитивний відгук від шанувальників. Тираж, що становив 4500 копій, повністю продали за 2 дні після релізу.
Книга Acne Paper