Бренд Alexander McQueen випустив журнал, створений разом із 12 художниками
Щоб представити осінню колекцію
Цього року креативний директор Alexander McQueen Сара Бертон вирішила скористатися незвичайним інструментом для демонстрації колекції Pre-Fall 2022. Вона запросила 12 художників із різних країн для створення спеціального журналу. У ньому учасники розповідають про свої роботи, натхненні образами з колекції Дому.
Серед художників та фотографів, які взяли участь у проєкті, — Беверлі Семес, Bingyi, Крістіна де Міддель, Марсела Корреа, Гвіневр ван Сінус, Хоуп Генглофф, Джекі Нікерсон та інші.
Наприклад, чилійський скульптор Марсела Корреа створила серію фігур жовтого кольору, виконаних у вигляді тривимірних колажів на основі склеєного паперу, вирізок із журналів, епоксидної смоли та скловолокна. Її витвори натхнені жовтою корсетною сукнею.
А американський фотограф Гвіневра ван Сінус зробила полароїдні знімки, додавши до них намистини. Ця робота була натхнена сріблястою сукнею без бретельок.
Журнал складається зі 160 сторінок. Його планують розіслати ключовим клієнтам Alexander McQueen по всьому світу. Видання також можна отримати у магазинах бренду.
Самі роботи художників будуть представлені у флагманському бутику Дому на Бонд-стріт у Лондоні.