Бренд Balenciaga звинуватили у пропаганді дитячої порнографії
Справи марки тепер можуть сильно погіршитися
Французький бренд Balenciaga зазнав серйозної критики через дві останні рекламні кампанії. Дім звинувачують у сексуалізації дітей та пропаганді дитячої порнографії.
Спочатку увагу громадськості привернув святковий кампейн аксесуарів. У ньому діти зображені з плюшевими ведмедиками, які одягнені в бондаж та інші елементи БДСМ (це сумки з весняно-літньої колекції марки).
Щобільше, користувачі соціальних мереж помітили й іншу дивну деталь на кадрах реклами. На предметних фото як реквізит були використані документи Верховного суду США 2008 року у справі про сексуальне насильство над дітьми.
the brand “Balenciaga” just did a uh….. interesting… photoshoot for their new products recently which included a very purposely poorly hidden court document about ‘virtual child porn’
normal stuff pic.twitter.com/zjMN5WhZ0s
— shoe (@shoe0nhead) November 21, 2022
Автором кампейну став фотограф Габріеле Галімберті, який відомий своїми дитячими зніманнями.
Після негативних відгуків у соцмережах Balenciaga видалили кампейн і попросили вибачення. Креативний директор бренду Демна Гвасалія визнав, що використання провокаційних сумок у рекламі з дітьми було недоречним, а також заявив, що різко засуджує будь-яке насильство над дітьми. Дизайнер пообіцяв провести розслідування, щоби встановити винних у створенні сет-дизайну з документами Верховного суду.
Щоправда, скандал не вщух. На кадрі рекламної кампанії весна-літо 2023 року з Ізабель Юппер користувачі виявили ще одну підозрілу річ. На столі в актриси лежить книга бельгійського художника Міхаеля Борреманса, на деяких картинах якого зображено голих дітей.
Бренд поки що ніяк не прокоментував кадр з Юппер і книгою Борреманса.