Бренд Bevza показав у Нью-Йорку колекцію, натхненну чорнобривцями
З думками про Україну
8 вересня розпочався найспекотніший сезон для всіх фешн-інсайдерів: стартував марафон Тижнів моди, на якому будуть представлені колекції сезону весна-літо 2024. Найближчими днями увага всіх селебриті, фотографів, блогерів та журналістів буде прикута до Нью-Йорка. Своє бачення майбутнього сезону вже встиг представити український бренд Bevza.
У колекції, символом якої став український чорнобривець, увійшли вбрання, які поєднують в собі сексуальність, простоту та жіночність.
«В Україні чорнобривці символізують любов до Батьківщини та відродження. Я згадала, як дідусь подарував мені це насіння, і одного разу я посадила його на своєму балконі. І тепер кожного року вони проростають», – ділиться Світлана Бевза.
Чорнобривці були використані в колекції у якості принту: квітка проглядалася з-під рукавів блейзерів або її можна було помітити під прозорими вставками суконь.
Крім звичних для бренду чорно-білих кольорів, палітру колекції збагатили бадьорі відтінки, натхненні чорнобривцями, на кшталт помаранчевого та червоного.
Візуальний референс образів доповнюють елегантні аксесуари: золоті кольє та сережки, які за формою нагадують колоски пшениці, брошки-квіточки, сумки та кепі.
«Ми зробили п’ять класичних моделей сумок. Це інвестиційний виріб, який може служити вам довгі роки завдяки мінімалістичному дизайну та гарній якості. Я сподіваюся, що це стане вінтажною річчю, яка залишиться у людини назавжди», – зазначила дизайнерка.
На окрему увагу заслуговує взуття, оздоблене чорнобривцями.
Світлана Бевза
Фото: Vogue Runway