Бренд Bevza презентував дебютну колекцію купальників
Головними елементами стали мушлі
Український бренд BEVZA презентував дебютну колекцію купальників під назвою The Seashells. Головним елементом дропу став культовий символ — мушлі, які є продовженням попередніх колекцій та символізують літній маніфест. Дизайнерка Світлана Бевза підкреслює, що кожна жінка — це перлина: дорогоцінна, унікальна та варта визнання.
Обличчям кампейну стала Маша Цуканова, перша головна редакторка Vogue Україна, а нині гештальт-терапевтка.
«Я вважаю Машу ідеальною героїнею для цієї кампанії — розумною та сексуальною, леді й прикладом для багатьох дівчат, які лише починають свій життєвий шлях», — зазначила Світлана Бевза.
«Сучасна жінка стоїть перед вибором між патріархальною та партнерською моделлю стосунків, а також самовизначенням через красу. Але ключ до рівності з чоловіками полягає у переосмисленні жіночності, сили та незалежності. Самовизначення та відчуття того, що за тобою стоїть спільнота, радикально усувають сором і біль і нарешті дозволяють зосередитися на тому, що ти маєш — своїй красі, а не витрачати енергію на те, чого у тебе немає. Мода, яка довгий час була джерелом сорому, нині передає зовсім інші повідомлення: про прийняття та дозвіл. Кампанія купальників BEVZA, з моїм обличчям і тілом непрофесійної моделі за 40, дестигматизує старіння та ненормативну красу», — коментує Маша Цуканова.
Лінійка включає чотири моделі купальників, які представлені в різних кольорах. Усі вони виготовлені з перероблених тканин, що робить колекцію екологічною. Ціна бікіні складає 170-275 євро, монокіні 200-310 євро.
Фото: Bevza