Бренд Coach представив сумки-валентинки в осінній колекції
Явно натякаючи на святковий сезон кохання
У Нью-Йорку зараз проходить Тиждень моди, в рамках якого свою колекцію сезону осінь-зима 2023 показав Coach. На цей раз креативний директор бренду Стюарт Веверс зосередився на поєднанні шкіри з трикотажем. «Я завжди вважав, що трикотаж має гарний вигляд зі шкірою», — заявив дизайнер в інтерв’ю для Vogue напередодні шоу.
Показ відкрили сукні з трикотажу та шкіряні плащі та костюми у стилі 1970-х, стилізовані з водолазками. Для створення образів команда марки використала оброблену та текстуровану шкіру, яка ніби вже прожила ціле життя, перш ніж потрапити на подіум. «У Coach багата спадщина, але в нього [бренду] немає історії ready-to-wear. Тому завжди цікаво пограти з ідеєю того, як могло б виглядати пальто з 1960-х чи 1970-х», — каже Стюарт Веверс.
Основу колекції також склали важкі на вигляд джинсові костюми та образи з овчини.
А щоб лінійка не здавалася надто похмурою та серйозною, дизайнер вирішив розбавити її легкими напівпрозорими сукнями у запорошених відтінках лаванди та темної м’яти, а також кумедними аксесуарами. Серед останніх — сумки-валентинки (якраз до Дня святого Валентина) та гаманці та сумки у вигляді губ, зірки, квітки, кістки для собак та риби.
Фото: vogue.com