Бренд Saint Laurent створив проєкт для виставки Art Basel Miami
У колаборації з художником Шо Шибуя
Французький бренд Saint Laurent візьме участь у виставці сучасного мистецтва Art Basel, яка пройде з 2-го по 4-е грудня в Маямі. Для цього креативний директор Ентоні Ваккарелло створив артгараж на березі Тихого океану. У ньому виставлено 55 картин нью-йоркського художника Шо Шибуя, що зображають схід сонця.
«Ідея локації належить Ентоні. Я й не очікував, що експозиція проходитиме на пляжі. Думаю, це смілива ідея. Коли ви закінчите дивитися на намальовані сходи, ви можете побачити справжній схід сонця над океаном», — коментує співпрацю із Saint Laurent Шибуя.
Одним з експонатів проєкту стала газета The New York Times з червоно-рожевою обкладинкою. Вона натхнена оригінальним логотипом Дому, що нагадує вікно, крізь яке проникає світло ранкового сонця, і присвячена відкриттю першого магазину колекцій прет-а-порте Saint Laurent Rive Gauche на лівому березі Парижа в 1966 році.
Експозицію Saint Laurent можна відвідати до 5 грудня.