Бренд SupportbyPoustovit представив дроп, присвячений мостам Києва
«Русанівский метроміст» з серії «Мости»
Бренд SupportbyPoustovit представляє новий дроп, присвячений мостам Києва. Перший в цій колекції – Русанівський метроміст. Дизайн зображення на чорних та білих футболках створила графік Марія Прокопенко, яка вирішила поєднати переправи з тестами Роршаха, щоби підкреслити, наскільки для кожної людини колективне і повсякденне є особистим водночас.
Також, завдячуючи симетрії тесту Роршаха доєднуються сенси — єднання лівого і правого берегів Києва, бо вони «відзеркалюють один одного».
Для команди бренду міст — це не тільки споруда, що допомогає перетнути річку.
«Для нас, киян та українців — це символ звʼязку та обʼєднання, це створення звʼязків між людьми для обміну думками, досвідом і пристрастями», — зазначають в SupportbyPoustovit.
Героями знімання дропу бренд запросив реальну пару киян, які разом ведуть бізнес. Ярослав – таргетолог у команді Poustovit, Марго опікується Telegram-каналом про українську моду та раніше також була частиною Poustovit.
«Було дуже приємно, коли Лілія Пустовіт запропонувала нам узяти участь у новій зйомці SupportbyPoustovit. Та особливо прикольно, що нас запросили саме на знімання нових футболок з мостом, адже головна фраза у наших стосунках — зводити мости, а не стіни».
Фото: Павло Горбаченко/@pavlogorbachenko