Бренд Valentino випустив худі з написом Vaccinated, щоб допомогти ВООЗ із вакцинацією
Вони створені в колаборації з маркою Cloney
Дизайнеру італійського бренду Valentino П’єрпаоло Піччолі не байдужа поточна ситуація з процесом вакцинації у світі. Свою стурбованість він показав, представивши худі з фірмовим логотипом та червоним написом Vaccinated. Дроп створений в колаборації з брендом Cloney, а всі гроші з продажу будуть направлені на підтримку програми Covax Всесвітньої організації охорони здоров’я, в рамках якої вакцину рівномірно та чесно поширюють у всьому світі.
Вперше дропом Піччолі поділився в Instagram ще в серпні. Потім його підтримала Леді Гага, опублікувавши відео в худі у своєму акаунті.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Іноді потрібно використовувати свій голос, щоб сказати те, у що дійсно віриш. Я вважаю, що наша соціальна відповідальність — пройти вакцинацію. Відмова від неї — не символ свободи. Це символ неповаги до інших», — заявив дизайнер Valentino.
Правда, спочатку ідея створити худі Vaccinated з’явилася не у Піччолі. Вони були розроблені лос-анджелеською маркою Cloney, яка випускає футболки та спортивні костюми з різними написами й переосмисленими логотипами люксових брендів. П’єрпаоло просто побачив річ в інтернеті. Але замість того щоб судитися через порушення авторського права, дизайнер запропонував Cloney випустити спільний дроп з Valentino.
Вартість худі — $ 690.