Бренди Gasanova, Sidletskiy та Tonia показали свої колекції на Тижні моди у Будапешті
В межах Ініціативи Support Ukrainian Fashion від UFW
Організатори Ukrainian Fashion Week торік ухвалили рішення запустити ініціативу під назвою Support Ukrainian Fashion. Головною метою цього проєкту є підтримка локальних дизайнерів у складний для України час.
Зокрема, представники UFW звернулися до організаторів Тижня моди в Європі та США з проханням надати змогу українським дизайнерам показувати свої колекції на світових подіумах.
Цього року Ukrainian Fashion Week продовжує співпрацю із закордонними колегами. Напередодні Тиждень моди провели в Будапешті, участь в ньому взяли відразу три українських бренди. Серед них Gasanova, Sidletskiy і Tonia.
«Для Ukrainian Fashion Week кожен показ, кожен великий проєкт за кордоном – це розповідь про Україну, про війну, про необхідність допомагати нам в нашій справедливій боротьбі з російською агресією. Це потужна промоція нашої держави – держави мужніх, стійких та талановитих людей», – зазначила Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week.
Gasanova
Дизайнерка Ельвіра Гасанова представила колекцію, яка втілює незламний дух українських жінок. Натхненням для її створення послугував образ «жінки з перцем».
У кольоровій гамі переважає чорний колір, що є основою модної марки. Він простежується у жатій фактурі тканини, яку майстерно виготовили вручну та прикрасили нею сукні, лацкани піджаків, вставки на рукавах і навіть ґудзики.
З акцентів – намистинки, що імітують горошини перцю, створюючи унікальний візуальний ефект.
«Ця колекція – вшанування сили та впевненості українок. Я хотіла створити образи, які не просто мають гарний вигляд, а й передають характер та сутність тих, хто її носить», – прокоментувала засновниця бренду Gasanova Ельвіра Гасанова.
Sidletskiy
Нова колекція Sidletskiy стала продовженням прикметних для бренду кодів: серйозний підхід до вибору матеріалів та непохитна увага до деталей.
Цього разу дизайнер Ігор Сідлецький зосередився на класичних силуетах, збагативши їх складними деталями.
Образи відрізняються несподіваними вирізами та елементами ручної роботи.
У новій колекції бренд дотримується природних кольорів. Стримана палітра компенсована динамічними акцентами – гострими комірами, конструктивними перекрутами та ідеально виміряними довжинами.
Tonia
У новій колекції Тоня Белінська ретльно досліджує природу жіночої сексуальності через натуральні кольори та наївне мистецтво. Дизайнер надихалася технікою витинанки та українським гончарним розписом.
«Ідея створити речі, що зв’язані гачком і натхненні давньою технікою «вирізування», – данина дитинству. Моя мама власноруч створювала декоративні елементи для одягу, а я могла годинами спостерігати за цим процесом. Досі пам’ятаю всі фіранки та оздоблення, які робили вони з бабусею. Саме цій легкості й ажурності, які створюються за допомогою давніх технік, що використовувалися на території України, я присвятила свою колекцію», – розповіла Тоня Белінська.
Лінійка створена за принципом конструктора, завдяки чому всі речі легко поєднуються між собою.