Call Time September: 8 осінніх колекцій від українських брендів
Одяг та взуття на прохолодну пору
Елегантна колекція від MINT, натхненний театром дроп від TTSWTRS, присвячена творчості українського ілюстратора Охріма Судомори лінійка від J’amemme, та багато іншого. Зібрали 8 нових колекцій від українських брендів, у яких зустрічати осінь буде приємніше. У сезонних дропах бренди зосередилися на натуральних матеріалах, конструктивних дизайнах та, звісно ж, затишку. Колірна гама здебільшого приглушена, але не обійшлося без яскравих червоного, блакитного, рожевого та лавандового кольорів.
J’amemme
Сміливі нюдові лелітки та невагоме плісе стали основою колекції J`amemme Fall’24, під назвою Le solstice d`hiver. Натхнена роботами українського ілюстратора Охріма Судомори, який зображував світ міцел, лінійка відтворює автентичні форми та текстури, що вже стали знаковими для бренду.
Втіленням кутюрної майстерності та акцентом колекції стала нюдова сукня з леліток, яка своїм кольором та унікальністю матеріалу створює ефект другої шкіри. Особливість її створення полягала саме у роботі з лелітками, які спочатку зрізалися по краях тканини для створення силуету сукні, а вже потім нашивалися на готовий виріб, аби забезпечити комфорт і зручність.
На підґрунті мінімалізму цього сезону також вибудувалися складні конструктивні дизайни. До прикладу, силует кейпа отримав зимовий апгрейд, постаючи у вигляді елегантної вечірньої сукні у ніжно-рожевому відтінку. Тоді як фірмова гіпертрофована лінія плечей лише підкреслила жіночність та надала витонченості дизайну.
ELENAREVA
Традиції заплітання коси та краса волосся українок стало відправною точкою для створення колекції ELENAREVA осінь-зима 2024-2025. Мʼякий силует розпущених локонів, утворених туго плетеною косою, дизайнерка взяла як основний елемент колекції. Відсилання до акуратного хвилястого волосся можна побачити в авторських принтах Ліни Нечипорук. Крім цього, вони проявились в делікатних оборках з шифону, що прикрашають вечірні шовкові сукні у чорному та молочному відтінках. Варто зауважити, що кольорова гама колекції відсилає до відтінків, що притаманні природі.
Символ дівочої коси також зʼявляється як плетений декоративний елемент у бюстьє та корсетах. Однією з головних частин колекції стали сукні складного крою у міні, міді та максі довжині та костюми двійки, доповнених делікатними напівпрозорими блузками у білому та бордовому відтінках.
Водночас з цими образами і напротивагу традиційним для ELENAREVA шовку та шифону, в нову колекцію увійшли речі з екошкіри: особливо привабливий вигляд має довга спідниця, доповнена шовковим кроптопом, а також штани вільного силуету, що ідеально виглядатимуть разом з бюстьє у цій же текстурі.
Ще одним експериментом стали вʼязані сукні, светри, спідниці та шарфи у білому та ніжно-рожевому кольорах. Ці речі прекрасно поєднуються у монохромні образи, що стануть прекрасним доповненням до прохолодної осінньої погоди.
TTSWTRS
Нова осінньо-зимова колекція TTSWTRS присвячена сучасному прочитанню спадщини театрального мистецтва, саме тому отримала назву «Опера». Також цього разу бренд об’єднав світи моди та інноваційних технологій завдяки партнерству зі стартапом Genera.
Головними предметами колекції стали Case Jacket Mozart, що нагадує футляр для віолончелі, виконаний з інноваційної cruelty-free шкіри; Stage Dance — танцювальні колготки та боді з принтом, що імітує сценічний образ балерини; Base Under-Corset, розроблений як виворітна сторона або основа вечірньої сукні; Parter спідниця з оксамитовою фактурою та QR-кодом, що веде до ексклюзивного музичного треку від юної київської композиторки Єви Номад, а також обʼємна сорочка Orchestra, що імітує розмитий сценічний грим.
Щоб зробити досвід взаємодії з колекцією ще більш захопливим, TTSWTRS та Genera створили інтерактивну платформу, яка дозволяє клієнтам віртуально приміряти образи за допомогою технології Genera Gen Twin AI. Це дозволяє кожному створити гіперреалістичну цифрову копію себе та побачити, як виглядатимуть образи з колекції.
POUSTOVIT
POUSTOVIT презентує колекцію осінь – зима 2024, що відображає стриманість, внутрішню м’якість та бажання проявити глибокі емоції. Натхненна зимовими ранками в Карпатах, колекція поєднує холодні срібні та димчасті відтінки з м’якими тьмяними кольорами покритих деревами гір. Ці стримані кольори підкреслюються насиченим червоним і яскравим зеленим, що навіюють передчуття свят.
Колекція створена з використанням цупкої вовни, м’якого принтованого шовку та делікатних мережив, які гармонують із чіткими структурними формами та елегантною жіночністю. Принти на сукнях передають відсутність чіткого розуміння майбутнього, роздуми, повні сумнівів і непевності.
Відображаючи сучасну естетику, колекція POUSTOVIT підкреслює ідею, що справжня краса полягає в простоті та витонченості.
Article
Бренд повільної моди Article представляє колекцію осінь-зима 2024 під назвою Call Time September — оду незламному жіночому духу. У ній представлені виразні костюми, створені, щоб надихати та підтримувати жінок у всіх сферах їхнього життя.
Нова лінійка переосмислює класичні моделі, представляючи їх з новим, вишуканим акцентом. Культові блейзери тепер представлені в клітинку та смужку, включаючи модель Sailor, який тепер доступний у вишуканому темно-синьому кольорі з акцентними класичними смужками. Колекція доповнена ідеально скроєними жилетами, сорочками та повітряними блузами, а також бездоганними брюками, спідницями максі та міні, що підкреслюють жіночність та створюють чіткі приталені силуети.
Кожен виріб виготовлений з найкращих матеріалів — вовни, кашеміру, бавовни та шкіри, що демонструє прихильність Article до якості. Кольорова гама колекції — це вишукана палітра з відтінками сірого, коричневого, чорного, темно-синього та темно-помаранчевого, а також вічного білого — кольорів, які не лише символізують силу, але й випромінюють величну елегантність.
MINT
Mint представив нову вишукану колекцію INTRO, мета якої — зосередитись на проявленості та самовираженні жінки в суспільстві.
Спідниці та блузи з мереживом, кейп з бахромою, елегантні широкі штани та силуетні довгі сукні, срібні спідниця та топ — це все об’єднує в собі колекція INTRO. А сатинові сумки та клатчі, які уперше з’явилися в асортименті бренду, покликані підкреслити особистість кожної жінки, додаючи нотку розкоші до її щоденного образу.
«Колекція INTRO — це наша відповідь на запити сучасної жінки, яка прагне бути елегантною та проявляти свою індивідуальність у будь-якій ситуації. Вона створена, щоб допомогти відчути себе впевнено і красиво у будь-якій соціальній ситуації, підкреслюючи унікальність та природну чарівність жінки», — зазначають дизайнерки бренду Mint — Юлія Книжка та Оксана Рожко.
AMBITNA
Осінній дроп від AMBITNA стане надійним союзником всім, хто шукає на осінь щось сміливе, сексуальне, але водночас досить стримане і відповідне для офісного середовища. До колекції увійшли ділові жакети, костюм зі спідницею, сукня-жакет та сукня-футляр, які сміливо можна обирати на роботу та інші офіційні зустрічі та події. Моделі виконані як в класичних білому та чорному кольорах, так і в яскравому червоному чи леопардовому принті.
«Я намагалась створити одяг, який створює інтригу, додає епатажності, але не розкриває всі свої секрети одразу. Тому я використовувала сміливі, але вишукані елементи, не виходячи за межі ділового етикету», — коментує основну ідею колекції засновниця бренду Світлана Пугач.
Тренд на office-core бренд також підтримує комплектом з вкороченого топу та лосин, який можна об’єднати з будь-яким жакетом з колекції. Чудовим доповненням до неформальних буднів стануть джинси зі шнурівкою та картата сорочка.
Holiday
Осіння колекція бренду взуття Holiday відзначається використанням розкішних матеріалів, таких як м’яка натуральна шкіра, замш і елегантні текстильні вставки. Нова лінійка пропонує різноманітні моделі — від класичних черевиків і ботильйонів до стильних чобіт на підборах.
Кожна пара створена з акцентом на функціональність і комфорт, щоб впоратися з будь-якою погодою та стильними вимогами осіннього сезону. В колекції представлено безліч кольорів і відтінків, які відмінно доповнять як діловий, так і повсякденний образ.
«Наша нова осіння колекція — це результат ретельного дослідження та інновацій. Ми впевнені, що кожна пара взуття стане не лише стильним, але й комфортним вибором для наших клієнтів», — кажуть дизайнери Holiday.
Фото: пресслужби брендів