Cardi B презентувала серію збитих вершків до Дня закоханих
У співпраці з Музеєм морозива
До Дня святого Валентина 31-річна американська виконавиця Cardi B випустила лімітовану серію полуничних вершків Strawberry Whipshots. Окрім цього, співачка також уклала партнерську угоду з американським Музеєм морозива, і тепер у всіх закладах подаватимуть два нові фірмові коктейлі – WhipShake Milkshake і The Diamond.
«Ця співпраця подарує нашим гостям по-справжньому приємні та унікальні емоції, адже покупці скуштують ексклюзивні напої від Карді», – прокоментувала директорка з маркетингу Музею морозива Ерін Левзов, передає Billboard.
Ну, а шанувальники, старші за 21 рік, зможуть спробувати частування з подвійною порцією алкогольних вершків.
«Наш новий смак нарешті з’явився, аби додати сексуальності вашому ковтку (або укусу!), і ми співпрацюємо з Музеєм Морозива, щоб відсвяткувати це!», – повідомили у соцмережі акаунту Whipshots разом зі світлинами промо-кампанії, на яких Cardi B позує в рожевій мінісукні, смакуючи коктейль.
А щоб відчути особливу пікантність в святковий день, фанати Cardi B зможуть придбати полуничний презент за 14,99 доларів.
Фото: @whip_shots