Chanel запустили серію подкастів за участю Тільди Свінтон і Фарелла Вільямса
Для продуктивних карантинних вечорів
Надихнувшись спадщиною модного Дому, Chanel вирішили зіграти свою роль в «тому, що ж буде далі» і об’єднали деяких зірок кіно, мистецтва, архітектури, танців, музики і моди в серії подкастів, присвячених майбутньому культури і мистецтва.
У камерних бесідах знаменитості діляться своїми думками на тему унікальних викликів 2020 року і обговорюють нові культурні рубежі 2021-го, коли галереї, музеї та сцени готуються знову відкритися для радикально зміненого світу.
Подкасти охоплюють широке коло тем – від технологій, які відкривають нові можливості для творчості, до підвищення ролі культури як рушійної сили соціальних змін. Серед учасників – актріси Тільда Свінтон і Кіра Найтлі, музикант і дизайнер Фаррелл Вільямс, режисери Лулу Ван, Гарретт Бредлі та Еліза Хіттман, художники Артур Джафа і Дженніфер Пакер, дизайнер Ес Девлін, танцюристи-хореографи Акрам Хан і Тамара Рохо, редакційний директор Едвард Еннінфул, креативний консультант і письменник Аманда Харлек і куратор Ендрю Болтон.
Всі вони самостійно записувалися у власних оселях і студіях, деякі з них – старі друзі, а інші – «зустрічаються» вперше в межах Chanel Connects. Разом вони представляють як нові таланти, так і ті що вже сформувалися, а також учасників організацій, яким патронаж Chanel допомагає стимулювати інновації в сфері мистецтва.
«Карантин і соціальне дистанціювання назавжди змінили нас як вид. Змінили те, як ми бачимо речі й в чому ми знаходимо цінність», – говорить Фаррелл Вільямс в розмові з Ес Девлін, обидва вони вважають мистецтво силою як для активізму, так і для втечі від реальності.
«Нам потрібні різні голоси. Культура існує й для ескапізму, це очевидно, але головним чином вона існує для того, щоб ви могли побачити світ очима різних людей, побути на їх місці… Я думаю, що кіно і телебачення несуть величезну відповідальність за те, щоб люди відчували себе почутими, що їх досвід бачать і цінують», – ділиться Кіра Найтлі в бесіді з Лулу Ван, розмірковуючи про силу кінематографа відкривати нові ракурси в погляді на соціальні проблеми.
«Змінилася індустрія, змінився медіа-ландшафт, змінилися герої. І я думаю, що знаменитості, їх культура, нікуди не дінуться, але я думаю, що це будуть знаменитості, які відстоюють щось, а не тільки себе», – каже Едвард Еннінфул Тільді Свінтон, коли вони уявляють собі майбутнє, в якому суспільство буде приймати все розмаїття людей і людський потенціал.
Яна Пив, глобальний керівник відділу мистецтва і культури Chanel, вважає, що серія вказує на важливий момент для культури, оскільки художники переглядають, як, чому і де вони розповідають історії і контактують з аудиторією.
«У той час як галереї, сцени і студії були закриті, художники не припиняли придумувати нові шляхи для руху вперед. Chanel Connects – це не тільки захоплюючий погляд на уми сучасних творчих новаторів, а й далекоглядне нагадування про необхідність продовжувати підтримувати мистецтво, відстоювати майбутнє і відзначати роботу, яка може змінити життя і суспільство в цілому», – каже вона.