Чоловічий бренд Andreas Moskin показав колекцію у Лондоні
Resort
20 лютого у столиці Великої Британії завершився Тиждень моди сезону осінь-зима 2024-2025. Це були насичені п’ять днів, більше схожі на модний марафон, під час яких ми не встигали відходити від одного перформансу, а вже мали перемикатися на інший. Українські бренди традиційно не залишилися осторонь події світового масштабу.
Зокрема, своє бачення майбутнього сезону презентував перший український чоловічий бренд Andreas Moskin. Засновники модної марки Андреас Білоус та Андрій Моськін разом з іншими локальними дизайнерами не лише показали нові колекції, а й вкотре нагадали міжнародній спільноті про другу річницю вторгнення росії в Україну.
Організувало покази українських брендів співтовариство українців у Британії UA in UK.
«Цією подією ми хотіли продемонструвати талант та креативність молодих українських дизайнерів, які створюють та розвивають українську фешн-індустрію, незважаючи на всі труднощі та біль війни, які зазнає кожен українець у всьому світі», – ділиться Олександра Волкова, засновниця спільноти українців у Британії UA in UK.
Андреас Білоус та Андрій Моськін були приємно вражені, коли Олександра покликала їх до участі в модному шоу, хоча й розуміли, що бренд уже готовий до «міжнародного подіуму». За два місяці до показу Andreas Moskin презентував новорічний дроп, який отримав назву Idee fixe. Лінійку буквально розібрали інфлюенсери з усього світу.
Додатковою радістю було й те, що чоловічі бренди на Тижнях моди – це велика рідкість і їм випала виняткова нагода. А якщо вже говорити про українські чоловічі бренди загалом, то Andreas Moskin тут – першовідкривач.
«Але насамперед ми дуже щасливі, що у нас є можливість через одяг доносити важливі повідомлення для міжнародної аудиторії. Саме на таких великих майданчиках ми говоримо світу, що ми – вільні, ми – самодостатні, ми продовжуємо робити красу, попри війну», – коментують засновники Andreas Moskin.
До Лондона дизайнери привезли колекцію Resort, яка втілила у собі фірмові елементи естетики бренду. До неї увійшли штани-палаццо, костюм із гострими плечима, що є інноваційною конструкцією від кравців бренду, збільшені лацкани і V-подібні блейзери з глибоким вирізом.
Центральний образ в колекції відведений деконструйованому чорному блейзеру з вовни і шовку, що частково нагадує і смокінг, і over-size костюм.
Палітра представлена в нейтральних кольорах: чорний та сірий з гірчично-жовтим та квітково-рожевим вкрапленням.
«Цією колекцією ми вкотре надзвичайно прискіпливо підтверджуємо місію бренду – переосмислити чоловічий одяг і дати кожному можливість на самовираження через креативний класичний костюм», – резюмували дизайнери.