Ціна хліба: бренд BEVZA представив концептуальну зйомку у пекарні
Глибокий сенс і колоритна локація
Варіації на тему колосків у колекціях BEVZA з’явилися у 2018 році, й відтоді стали впізнаваним елементом дизайну українського бренду. На тлі сьогоднішніх подій в Україні вони набули ще й особливого, глибокого сенсу, ставши водночас символом, що об’єднує українців у всьому світі, та втіленням незламності українського народу, чию волю до життя та свободи ніщо не здатне перемогти.
Колекцію BEVZA Spring 2023 нещодавно було представлено у межах нью-йоркського Тижня моди, а тепер бренд презентував концептуальну зйомку, арт-директором якої виступив київський дизайнер та номінант LVMH Антон Белінський – він же стилізував шоу бренда у США.
Локація для зйомки була обрана теж глибоко символічна – територія пекарні «Кулиничі», яка забеспечує хлібом 9 регіонів України: Харківську, Полтавську, Сумську, Київську, Чернігівську, Черкаську, Кіровоградську, Житомирську та Дніпропетровську області.
«Ця фотосесія – нагадування про «ціну», яку Україна платить за нашу пшеницю», – заявляє бренд. Сьогодні, коли через війну у світі зростає глобальна продовольча криза, це дуже потужний меседж. Адже Україна, будучи одним з найкрупніших експортерів зерна у світі, наразі кров’ю свого народу виборює право жити на своїй землі та вирощувати пшеницю, яка годує не лише українців, а й інші народи.
Не дарма на знімках ми бачимо не лише моделей, а й працівників пекарні – людей, чия праця надзвичайно важлива, а особливо під час війни, хоча зазвичай залишається за кадром. Безумовно, знімальній команді з Антоном Белінським на чолі чудово вдалося візуально передати тепло та аромат свіжоспеченого хліба!