Дакота Джонсон, Гаррі Стайлз і Сієнна Міллер у ток-шоу Gucci
Краще й бути не може!
Італійський Дім Gucci, схоже, надихнувся численними голлівудськими ток-шоу і вирішив запустити власне. Таким чином креативний директор бренда Алессандро Мікеле презентував нову лінію сумок Beloved. А представили її Gucci покликали цілий десант зірок – Гаррі Стайлза, Дакоту Джонсон, Серену Вільямс, Сієнну Міллер, Дайану Кітон. Вийшло незвично!
«У цій кампанії ми вирішили іронічно представити концепцію лінії Beloved, надихнувшись тим фактом, що сумки – головні герої в моєму житті і в житті багатьох інших людей. Ми повернулися в часи оригінальних телевізійних ток-шоу і зробили сумку їх головним героєм. Вони приймають участь у нашому шоу, основною ідеєю якого була наявність одночасно двох зірок – сумки і героя», – пояснив свою ідею Мікеле.
У кадрі з’являються культові сумки Gucci: Dionysus з пряжкою у формі двох тигрових голів, натхненна кінними упряжками Horsebit 1955, GG Marmont з монограмою і Jackie 1961 вигляді півмісяця.
«Я обожнюю свої сумочки», – зізнається Алессандро.