Дакота Джонсон оновила імідж і запустила марку секс-іграшок
Відтепер брюнетка й підприємниця
Зірка «50 відтінків сірого» Дакота Джонсон тепер ще й підприємниця. Актриса оголосила про запуск бренду продуктів «інтимного велнесу» Maude, в якому виступила інвестором і креативним директором. З нагоди старту проекту Дакота знялася у фотосесії для британського Vogue в новому іміджі — актриса перефарбувалася в чорний колір.
«Сексуальне благополуччя — одне з основних прав людини. Секс за обопільною згодою й інтимне задоволення — це турбота про себе. Кожна людина повинна мати доступ до якісних сексуальним товарів, незважаючи на стать, вік або сексуальну орієнтацію», — поділилася зірка.
Актриса переконана, що вібратор повинен стати предметом особистої гігієни. Крім секс-іграшок, марка Дакоти Джонсон буде випускати органічні презервативи й персоналізовані лубриканти. «Секс — це найінтимніше, що можуть робити люди, й мені б хотілося побачити світ, в якому ми не тільки не будемо засуджувати секс і своє тіло, а й навчимося належним чином дбати про себе й партнера. Наші людські тіла на це заслуговують», — впевнена Дакота.
Фото: Maude