Даша Астаф’єва та Rikky Hype об’єдналися, щоб популяризувати читання
Важлива ініціатива
Мобільний застосунок з українськими онлайн та аудіокнижками UnderBooks і бренд одягу Rikky Hype вирішили об’єднатися задля досягнення важливої мети – просувати читання та вивчення історії й культури України.
Обличчям колаборації стала Даша Астаф’єва – засновниця UnderBooks, ведуча, співачка та волонтер. Вона продемонструвала ніжні та стримані образи із весняної колекції Rikky Hype. Зокрема, сатиновий комплект зі спідниці та сорочки, сукню на тонких бретелях, штанний костюм і не тільки.
Локацією для знімань кампейну стала Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. Місце обрали невипадково – воно символізує зміни, що відбулись у сфері читання, і водночас дає змогу поринути в атмосферу позачасової літератури у будь-яких форматах: аудіокнижок, онлайн-читання чи друкованих видань.
«Нас надихає підвищення рівня читання в країні, і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. Місія цього проєкту – здорова пропаганда українських творів та робіт і демонстрація того, що читання – справді новий тренд», – коментують UnderBooks & Rikky Hype.
Додамо, для покупців Rikky Hype протягом місяця діятиме безкоштовний доступ до легендарних творів у застосунку за спеціальним промокодом.