Даша Кацуріна, Ада Роговцева і Світлана Бевза у рекламі проєкту Bevza х Mastercard
Благодійна колекція Kalyna
Mastercard та український бренд Bevza об’єдналися для створення лімітованої колекції прикрас, яку можна буде придбати у 15 країнах світу. Головним джерелом натхнення для дизайнерки стала калина – символ сім’ї та незламності української нації. Звідси й походить назва капсули Kalyna.
Лінійка створює тандем образу калини з логотипом Mastercard, зберігаючи впізнаваний стиль бренду. До неї увійшли брошка, підвіска та пара сережок.
Кожна придбана прикраса – крок на допомогу дітям: усі кошти, виручені від продажу, будуть спрямовані на підтримку фонду Ukrainian House DC для протезування та реабілітації українських дітей, які отримали травми внаслідок російської агресії. Що також важливо, виробництво цих ювелірних виробів є безвідходним, оскільки всі залишки металу використовуються для створення нових прикрас.
«Зберігати надію та натхнення під час війни – одночасно неймовірно важливо і дуже складно. Тому я особливо пишаюся нашим партнерством з Mastercard. Червона калина – це особлива духовна реліквія українців. Ми прагнемо поділитися цією символікою зі світом, об’єднавши людей навколо підтримки України та спонукати їх дізнаватися більше про її культурне коріння», – коментує засновниця бренду Світлана Бевза.
Обличчями рекламної кампанії виступили відомі й успішні українки – Ада Роговцева, Даша Кацуріна та сама Світлана Бевза.
Ада Роговцева
Даша Кацуріна
Світлана Бевза
Фото: Андрій Грей