Демна Гвасалія — новий креативний директор Gucci

Ризик чи новий розділ у моді?
В модній індустрії тривають кадрові ротації. Так, напередодні стало відомо про призначення грузинського дизайнера Демни Гвасалії новим креативним директором італійського бренду Gucci. Про це сповістила французька компанія Kering, якій належить модний дім.
Наразі Гвасалія закінчує роботу в Balenciaga, і приступить до своїх нових обов’язків у липні 2025 року. До нього цю посаду з 2023 року обіймав італієць Сабато де Сарно, чий термін повноважень завершився 6 лютого 2025 року.
«Демна зробив значний внесок у розвиток індустрії, Balenciaga та успіх групи. Його творчий потенціал ідеально відповідає духу Gucci», — йдеться в офіційній заяві Kering.

«Я безмежно радий приєднатися до родини Gucci. Для мене велика честь зробити свій внесок у розвиток будинку, який я глибоко поважаю і яким давно захоплююся», — прокоментував своє призначення Гвасалія.
Насправді ж, багатьох здивувало це призначення, адже під керівництвом Гвасалії Balenciaga став уособленням зухвалості та модного бунтарства, тоді як Gucci традиційно асоціюється з класичною розкішшю та елегантністю.
Думки щодо нового креативного директора розділилися. Одні вважають, що цей крок є ризикованим і може вплинути на статус бренду та його сприйняття. Інші ж бачать у цьому можливість для оновлення, що дозволить поєднати сміливі рішення з традиційною естетикою Gucci. Що ж, яким стане модний бренд під керівництвом Гвасалії незабаром побачимо!
Наразі зрозуміло те, що французький люксовий холдинг Kering намагається відродити Gucci, головний бренд у його портфелі: на частку Gucci припадає половина продажів усієї групи і дві третини її прибутку.
Бренд виявився одним із найбільш постраждалих на тлі ослаблення попиту на люксові речі та аксесуари. Це пов’язано як із внутрішніми складнощами у розбудові бізнесу, так і з високою залежністю від китайського ринку, який переживає економічний спад.

Нагадаємо, Демна Гвасалія народився в Сухумі. Він здобув дизайнерську освіту та ступінь магістра в Королівській академії мистецтв в Антверпені (Бельгія). Стажувався у Louis Vuitton і Maison Margiela. Світову популярність йому приніс бренд Vetements, який він створив разом із братом у 2014 році.
2015-го Гвасалія став креативним директором Balenciaga. Виторг бренду зріс майже до 2 млрд доларів до 2022 року з 350 млн доларів на момент приходу Демни Гвасалії. У жовтні 2024 року Balenciaga продовжив контракт з дизайнером на невизначений термін.
Фото обкладинки: Malick Bodian