Доллі Партон запустила власний бʼюті-бренд
Перша лінійка помад
Легенда кантрі-музики Доллі Партон після успішного запуску своєї лінійки парфумів вирішила дебютувати у світі декоративної косметики. 78-річна зірка представила першу мейкап лінійку власного бренду Dolly Beauty.
«Я вірю, що краса йде зсередини, але трохи червоної помади ніколи не завадить, — анонсувала виконавиця у соцмережі вихід лінійки помад. — Я відчуваю себе гламурною всередині, тому хочу мати такий самий вигляд ззовні», — додала знаменитість.
Колекція складається із помад під назвою Heaven’s Kiss, там представлені чотири відтінки, серед яких фірмовий червоний Jolene Red і нюдовий Birthday Suit.
На створення декоративної косметики співачку підштовхнула власна історія життя: Доллі змалку хотіла почуватися красунею.
«Я все життя хотіла бути красивою, як і більшість дівчат, особливо сільських, які мріють про гламур. Я почала створювати свої власні маленькі штучки для макіяжу вдома, коли була ще дитиною, і я була відома тим, що носила макіяж — зазвичай занадто багато — протягом багатьох років», — зізналась Партон виданню WWD.
Флакони помад оформлені у впізнаваному стилі артистки — у золотому кольорі й прикрашені стразами. Ціна помади — 20$.
Фото: @dollybeauty