Дроп вишиванок від MOTYV і осіння колекція від Bagllet: новинки від українських брендів
Зібрали найяскравіше за минулий тиждень
Продовжуємо звітувати про головні новини локальних брендів та з радістю розповідати про останні. Цього разу в центрі уваги редакції INSIDER.UA найцікавіші інфоприводи минулого тижня — від святкових дропів MOTYV, BEVZA і BEOMDSGN, Pre-Fall колекції The COAT, до осінніх новинок Bagllet і Andreas Moskin.
BEVZA
BEVZA представив нову прикрасу, що стала символом для багатьох українців. Спеціально до Дня Незалежності України бренд підготував знакове кольє «Роса на сонці» та сережки у формі колосків в оновленій версії, прикрашеній кристалами, які символізують росу. Нова прикраса – це алюзія на проникливі рядки з національного гімну України, де «згинуть наші воріженьки, як роса на сонці, запануємо і ми, браття, у своїй сторонці». Кольє «Роса на сонці» є не лише вишуканим аксесуаром, а й потужним символом стійкості, спадщини та сподівань, що відображає непохитність і незламність українського народу.
Кольє та кульчики створені з особливою увагою до деталей, кожен елемент розроблено так, щоби викликати асоціації з краплями роси, які з’являються на колосках пшениці на світанку, символізуючи оновлення та надію.
MOTYV
Бренд вишиваного одягу MOTYV теж зустрічає свято Незалежності новим дропом. Ця колекція — унікальне поєднання яскравих орнаментів та простих силуетів. Кожен її елемент пов’язаний з історією, стихіями та кольорами нашої Батьківщини, саме її образ надихає митців.
У дропі представлені сорочки та сукні з витонченою вишивкою білим по білому, а також варіанти в нейтральних природних кольорах. Для поціновувачів яскравих акцентів бренд пропонує моделі з насиченими кольоровими візерунками. Крім того, у колекції є широка чоловіча лінійка, в якій запропоновано різноманітні моделі вишиванок. Це дає змогу всім знайти той ідеальний варіант, який відповідатиме лише вашому стилю та вподобанням.
BEOMDSGN
Одеський бренд BEOMDSGN презентував дроп із чотирьох оверсайз-футболок Feel Like Home. Відчуття приналежності, непереборної сили та безмежної гордості за можливість називатись українцями — сенси, якими сповнений кожен шов колекції.
Ніжно-блакитна, рожева, графітова та молочна: разом із принтом кожна стає лагідним нагадуванням шанобливо ставитися до навіть найменшого куточка наших 603.628 квадратних кілометрів. Вони транслюють, що дім — це, передовсім, відчуття і важливо, щоби вони вирували незалежно від місця перебування.
The COAT by Katya Silchenko
Тим часом бренд The COAT by Katya Silchenko вже почав підготовку до осені й презентував Pre-Fall колекцію. Вона базується на цупких натуральних тканинах деніму, кашеміру, в’язаного трикотажу та надм’якої екошкіри у природних відтінках — бежевому, сірому, теплій охрі та класичному синьому, що поєднуються з позачасовою клітинкою. Кожен предмет створений, щоби доповнювати інший, пропонуючи нескінченні можливості для міксування. Preppy style, вибраний для стилізації лукбука, як суміжний між практичністю та дівочою безпосередністю — один з варіантів прочитання дропу.
У центрі колекції — улюблена лінійка деніму, розширена тепер новими силуетами та деталями: корсетом з бюст’є, манішкою, оверсайз-сорочкою, краваткою та розмаїттям джинсів — об’ємними wide-leg, подовженими варіантами з мушлями на стегнах та моделями «мікадо». Для завершення образу the COAT запропонував ультрам’які лофери з натуральної замші. Виготовлене вручну на флорентійській родинній фабриці, це взуття – відсилання до італійської розкоші, адже втілює таку саму якість та увагу до деталей, які визначають бренд.
Bagllet
Осінь — це час, коли ми встановлюємо масштабну мету й завдання, переходимо на нові орієнтири та фокусуємося на головному. Саме тому з наближенням цього сезону бренд випустив колекцію, що символізує оновлення та переосмислення.
У новому сезоні Bagllet пропонує свіжий підхід до улюблених форм, залишаючись вірними своїм цінностям: класичні елементи бренду дістали нове життя через оновлений погляд на дизайн та функціональність. Частина моделей продовжує естетику попередників. Отримавши дуговидну конструкцію з тоненької силіконової трубочки по нижньому краю сумки, що додає виробу чіткості формі та ще статнішого структурованого вигляду.
Andreas Moskin
Власні новинки сезону осінь-зима 2024/2025 презентував й бренд Andreas Moskin. Колекція під назвою Overdrive своїй появі завдячує естетиці кіберпанку 90-х. Дизайнери звернулися до мейнстрімових для того часу романів Вільяма Ґібсона та картин братів Вачовскі. Колекція втілює ідею дослідження урбаністичного простору та його меж. У цьому релізі присутні характерні елементи бренду, наприклад, гіпертрофовані лінії плечей, які раніше використовувалися в класичних костюмах, але тепер — у шкіряних куртках і пальтах. Вони надають речам динаміки і створюють враження, ніби їхній власник завжди в русі, оточений атмосферою романтичного бунтарства та свободи.
Дизайнери вкотре переосмислюють образ сучасного мандрівника та його атрибути, відкриваючи нові можливості пошуку та віднайдення себе у вимірі мегаполісу. Чоловічі максіпальта, тренд цього сезону, бренд доповнює широкими лацканами, що додає об’єму і символічно розширює особистий простір довкола. Класичний візерунок тартан отримує нове прочитання за рахунок поєднання з сучасним силуетом. А контрастні шкіряні вставки на пальто та куртках додають обережної ноти гранжу й небезпеки, роблячи ці традиційні елементи одягу частиною контркультурної естетики.
Фото: пресслужби брендів