Дрю Беррімор запускає власний журнал
Про красу, подорожі та смачну їжу
Поки одні селебріті тільки роблять перші кроки в підприємництві, інші – продовжують успішну бізнес-діяльність. Дрю Беррімор, яка в 2013-му запустила свою косметичну лінійку Flower Beauty, вирішила не обмежуватися лише б’юті-сферою. Разом з Bauer Media Group актриса буде видавати журнал Drew – щоквартальне lifestyle-видання про захоплення Дрю, красу, подорожі та смачну їжу. Перший номер журналу вийде 14 червня, вартість випуску складе 9,99 долара.
Сама Беррімор зізнається, що над ідеєю створення Drew вона працювала близько двох років, а натхненням стала рекламна кампанія її бренду Flower Beauty, яку вона запустила в одному з видань.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Olga Torner
March 31, 2021
Теги
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0