Дуа Ліпа стала обличчям нової колекції Puma
Повернення італійської класики
Один з провідних світових спортивних брендів Puma анонсує повернення Palermo – ікони футбольної культури, яка вперше з’явилась у каталозі німецької марки 1981 року, як тренувальне взуття, в межах колекції Terrace.
А тепер іконічна модель повертається на полиці магазинів з новою палітрою фарб, зберігаючи при цьому характерні для неї італійські коди.
Насичені кольори Palermo у поєднанні зі справжньою ідентичністю Puma підійдуть для кожного, хто відчуває бажання виділятись в умовах сучасного стандартизованого ринку.
За характер вуличного стилю відповідає класичний Т-подібний носок, а за задоволення потреб футбольних фанатів – широкий вибір матеріалів: від гумової підошви до натуральних складників.
Обличчям та амбасадоркою нової колекції виступила британська співачка Дуа Ліпа, яка, як ніхто інший, підходить для цієї ролі.
Її яскравість та оригінальність, яку вона транслює за допомогою своєї творчості, ідеально вписується у стилістичний канон Palermo. Компанію співачці склав англійський футболіст клубу «Манчестер Сіті» та збірної Англії Джек Гриліш.
Колекція Palermo вже доступна у мережі магазинів Puma у Києві (ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Respublika Park), Одесі (ТЦ «Сіті Центр»), Дніпрі (ТРЦ «Мост-Сіті Центр») та магазинів партнерів бренду, а також на офіційному сайті Puma Ukraine.